SUBVENCIJE ZA E-KOLESA IN CERTIFIKATI O HOMOLOGACIJI

Pridobite svoje potrdilo
o homologaciji

Potrdilo o homologaciji ali potrdilo o skladnosti je dokument, ki vsebuje več informacij o vašem kolesu. Služi kot osebni dokument, značilen je za znamko in leto vašega kolesa.

Nujno ga boste potrebovali za sklenitev zavarovanja za kolo ali dokazovanje nakupa za pridobitev subvencije.

Subvencija za e-kolo

Za vsak nakup električnega kolesa lahko prejmete subvencijo, ki jo izplača država ali vaša regija.
Za to morate pridobiti potrdilo o homologaciji.

  • 2. KATERE SO RAZLIČNE PREMIJE, KI JIH PONUJAJO JAVNI ORGANI?

    Podrobneje se prekrivata dva ukrepa, eden na lokalni ravni (najpogosteje občina, aglomeracija ali skupnost občin), drugi na nacionalni ravni, pri čemer je prvi nepogrešljiv pogoj za koriščenje drugega.

    Pozor: če ne morete prejeti lokalne pomoči, ne boste upravičeni do državnega bonusa.

    • LOKALNE PREMIJE
      Oddelek Skupnost Subvencija Najvišji znesek
      01 Plaine de l'Ain 15 % z DDV 300 €
      06 Métropole Nice Côte d'Azur 25 % z DDV 150 €
      06 Nice 50 % z DDV 100 €
      12 Bouches du Rhone 25 % z DDV 400 €
      13 Pays d'Aix 25 % z DDV 250 €
      14 Caen 25 % z DDV "E-kolo: 250 € Električno tovorno kolo: 350 €"
      14 Toulouse - "E-kolo: 200 € glede na davčni dohodek"
      33 Arcachon 200 € -
      33 Bordeaux Métropole 100 € -
      38 Pays Voironnais 500 € ali 300 €, če je QF>1200 -
      41 Blois 25 % z DDV 400 €
      42 Saint Étienne 200 €
      44 Nantes Métropole 25 % z DDV Tovorno ali družinsko: 300 €
      45 Orléans Métropole 25 % z DDV 300 €
      51 Epernay 50 % z DDV 150 €
      59 Lille 25 % z DDV 300 €
      62 Arras 30 % z DDV 400 €
      67 Strasbourg (davčni zavezanci) 10 % z DDV 200 € (vključno z državnim bonusom)
      67 Strasbourg (osebe, ki niso davčni zavezanci) 20 % z DDV 200 € (vključno z državnim bonusom)
      68 Colmar 200 € -
      72 Château-Du-Loir 25 % z DDV 150 €
      73 Aix les Bains 250 € -
      73 C. d'Agglo. Grand Lac 200 € -
      75 Paris 33 % brez DDV "E-kolo: 400 €
      Električno tovorno kolo: 600 €"
      76 Metropole de Rouen Normandie 30 % 300 €
      83 Toulon 25 % z DDV 250 €
      85 La Roche-Sur-Yon 15 % z DDV 150 €
      86 Grand Poitiers 25 % z DDV 250 €
      92 Boulogne-Billancourt 200 € -
      92 Chaville 250 € -
      92 Meudon 200 € -
      92 Grand Paris Seine Ouest 200 € -
      92 Sèvres 200 € -
      94 Villecresnes 25 % z DDV 300 €
      Država Monaco 30 % z DDV 400 €
      Regija Occitanie - E-kolo: 100 € Oprema
      Varnostni dodatek: 50 €
      Regija Île de France 50 % z DDV E-kolo: 500 €
      Električno tovorno kolo: 600 €
      Regija Corse 25 % z DDV 500 €
    • NACIONALNE PREMIJE

      BONUS ZA KOLO (ALI EKOLOŠKI BONUS)

      Znesek bonusa za kolo je enak znesku pomoči, dodeljene na lokalni ravni, vendar ne sme preseči 400 €.
      Pomoč je namenjena vsaki polnoletni osebi, ki kupi novo električno kolo s pomožnim motorjem (razen baterij s svincem), ima stalno prebivališče v Franciji in katere davčni referenčni dohodek na delež je manjši ali enak 6 300 evrom (predložiti je treba kopijo davčne odločbe za leto pred nakupom). Če je vaš davčni dohodek višji od 6 300 evrov in nižji od 13 489 evrov, najvišja premija ne sme preseči 300 €.

      Znesek bonusa za kolo je enak znesku pomoči, dodeljene na lokalni ravni, vendar ne sme preseči 150 €.
      Pomoč je namenjena vsaki polnoletni osebi, ki kupi novo klasično kolo, ima stalno prebivališče v Franciji in katere davčni referenčni dohodek na delež je manjši ali enak 6 300 evrom (predložiti je treba kopijo davčne odločbe za leto pred nakupom). Upravičenec bonusa kolesa ne sme odtujiti v letu po njegovem nakupu. Bonus velja le enkrat na osebo.

      BONUS ZA TOVORNO KOLO

      Do tega ukrepa je lahko upravičen le model, kupljen med 26. julijem 2021 in 31. decembrom 2022.
      Znesek premije za nakup tovornega kolesa znaša 40 % nakupne cene (znesek je omejen na 2 000 €).
      Za pridobitev: biti morate polnoletni, imeti prebivališče v Franciji in imeti davčni referenčni dohodek, manjši ali enak 6 300 € evrov v letu pred nakupom. Če je vaš davčni dohodek višji od 6 300 evrov in nižji od 13 489 evrov, najvišja premija ne sme preseči 1 000 €. Pravne osebe (kot so podjetja) so prav tako upravičene do zneska 1000 €. Ta bonus velja tudi za nakup tovornega kolesa (električnega ali ne), električne kolesarske prikolice, ležečega kolesa ali kolesa, prilagojenega invalidnosti

      PREMIJA ZA PREHOD NA E-KOLO

      Ta premija znaša 40 % nakupne cene kolesa, do največ 1 500 €.
      Lahko se kombinira z zneskom bonusa za kolo (ali ekološkega bonusa).
      Če je vaš davčni dohodek na delež manjši ali enak 6 300 € ali če ste invalid, lahko ta premija doseže 3 000 €. Premija velja za vsako polnoletno fizično osebo s prebivališčem v Franciji, ki kupi ali najame (pogodba za 2 leti ali več) električno kolo s pomožnim motorjem. E-kolo mora imeti hitrost omejeno na 25 km/h, edinstveni identifikator, vpisan na okvirju (obvezna oznaka), in ne sme uporabljati svinčene baterije.
      Dizelsko ali bencinsko vozilo, ki ga je treba uničiti, mora izpolnjevati naslednja merila:

      • Gre za osebni avtomobil (VP) ali dostavno vozilo (CTTE)
      • Prva registracija mora biti pred januarjem 2006 (bencin) ali pred januarjem 2011 (dizel)
      • Staro vozilo mora biti v lasti upravičenca do premije najmanj 1 leto
      • Registrirano mora biti v Franciji v običajni seriji ali z dokončno številko. Ne sme biti zastavljeno
      • Če gre za poškodovano vozilo (v stanju ekonomske nepopravljivosti), mora biti zavarovano najmanj 1 leto na dan predaje v uničenje ali na datum izstavitve računa za kupljeno ali najeto vozilo
      • V uničenje ga je treba predati v 3 mesecih pred ali 6 mesecih po izdaji računa za novo e-kolo, pooblaščenemu centru VHU (izrabljena vozila) ali pooblaščenemu obratu za razgradnjo in dekontaminacijo izrabljenih vozil

      Če živite in/ali delate v območju z nizkimi emisijami (ZFE) in vam je vaša lokalna skupnost izplačala pomoč za nakup ali najem električnega kolesa s pomožnim motorjem, lahko prejmete dodatno premijo: omejena je na 1 000 €, njen znesek pa je enak pomoči, ki jo je izplačala lokalna skupnost.

  • 3. KAJ JE TRAJNOSTNI MOBILNOSTNI DODATEK?

    Najvišji znesek FMB je določen na 500 € na leto in zaposlenega ter se lahko kombinira z ukrepi za kritje naročnin na javni prevoz.

    Trajnostni mobilnostni dodatek, vključen v zakon o usmerjanju mobilnosti z dne 24. decembra 2019, ne zadeva le kolesa. Uporablja se tudi za druge okolju prijazne načine prevoza: souporabo avtomobila, storitve deljene mobilnosti, javni prevoz.

    Trenutno ne obstaja pomoč delodajalca za nakup električnega kolesa. Če pa svoje kolo (električno ali ne) uporabljate za vsakodnevne poti v službo, trajnostni mobilnostni dodatek omogoča kritje stroškov poti med vašim domom in delovnim mestom.

    FMB je neobvezen ukrep, ki je podjetjem na voljo za spodbujanje uporabe alternativnih prevoznih sredstev, in je začel veljati 10. maja 2020, po koncu prvega zaprtja. Znesek, izplačan v okviru trajnostnega mobilnostnega dodatka, je za podjetje oproščen socialnih prispevkov, za zaposlenega pa dohodnine.

    Načine uvedbe FMB je mogoče v podjetju določiti s kolektivnim dogovorom ali brez njega. Opozoriti je treba, da je trajnostni mobilnostni dodatek prožnejši ukrep kot IKV in ni vezan na sistematično povračilo kilometrov, prevoženih s kolesom. Ta dodatek ima lahko različne oblike:

    • Pavšalni znesek, pogojen z določeno uporabo kolesa.
    • Prispevek k dejansko nastalim stroškom (nakup dodatkov, stroški vzdrževanja …).
    • Pavšalni znesek na prevoženi kilometer ali glede na število dni vožnje.
    • Nadaljevanje ukrepa IK.

Pridobitev subvencije za e-kolo

  • 4. PRIDOBITEV SUBVENCIJE ZA E-KOLO

    Če je bil nakup opravljen pred 25. julijem 2021

    Tukaj oddajte zahtevek

    Če je bil nakup opravljen po 25. juliju 2021
    izpolnite ta obrazec in ga nato pošljite po pošti na naslednji naslov:

    DR ASP GRAND ESTDR ASP GRAND EST
    Ukrep BONUS VELO
    2 rue du Gantelet
    CS 40447
    51037 CHALONS-EN-CHAMPAGNE CEDEX

    Prenesite obrazec
  • 5. ZAHTEVEK ZA LOKALNO SUBVENCIJO

    Preprosto se obrnite na lokalno skupnost, od katere ste odvisni, da prevzamete dokumentacijo v zvezi s tem ukrepom. Podrobnosti o potrebnih dokumentih so navedene na seznamu mest in aglomeracij, ki ponujajo to subvencijo.

  • 6. ZAHTEVEK ZA NACIONALNO SUBVENCIJO

    Pozor: Za električna kolesa, kupljena po 25. juliju 2021, se zahtevek vloži prek spletne storitve ministrstva za ekološki prehod.

    Za posameznika se zahtevek za bonus za tovorno kolo samodejno vloži prek spleta.

    Drugi zahtevki se vložijo z uporabo spodnjega obrazca: zahtevek za državno pomoč je treba vložiti prek obrazca Bonus vélo Prime à l’achat d’un vélo à assistance électrique agencije za storitve in plačila (ASP).

    • Račun za nakup kolesa
    • Dokazilo o plačilu pomoči, ki jo je lokalna skupnost dodelila za nakup kolesa
    • Obojestranska kopija osebne izkaznice, potnega lista ali veljavnega dovoljenja za prebivanje
    • Dokazilo o prebivališču, ki ni starejše od 3 mesecev
    • Davčna odločba za leto pred nakupom e-kolesa
    • Bančni podatki upravičenca
  • 7. ZAHTEVEK ZA PREMIJO ZA PREHOD NA E-KOLO

    Strokovnjak – prodajalec ali najemodajalec e-kolesa, organizacija, ki odobri mikrokredit za čisto vozilo – vam lahko izplača premijo vnaprej. V nasprotnem primeru jo morate zahtevati prek spletne storitve ministrstva za ekološki prehod.

    Vaš zahtevek mora biti vložen v 6 mesecih od datuma izstavitve računa za vaše e-kolo (nakup) ali plačila prve najemnine (najem). Za izpolnitev spletnega obrazca boste potrebovali naslednje elemente:

    • edinstveni identifikator e-kolesa
    • prometno dovoljenje starega vozila
    • bančni podatki

Naša električna gorska kolesa

Naša električna cestna kolesa

Naša električna mestna kolesa